fredag 12. august 2011

Sy-dilla!? :)

Som om jeg ikke har nok halvferdige prosjekter liggende, har jeg gått til innkjøp av diverse stoffer og sysaker. Har lånt symaskina til mor, og lånt et par bøker på biblioteket. men så sitter jeg der og lurer da.. Nå har jeg fått til sånn helt basic.. handlenett, skjørt til 3-åring, "teppe" til kortendene på sprinkelsenga, tampax-pose (sånn at ikke papiret kryper av tampisen mens den ligger i veska) og  nesten en liten pysj uten ermer.. Men hvor finner folk mønster hen egentlig?? Det jeg har brukt var i bøkene jeg lånte, men de er jo fra ca 1980-85, og er noget slarkete.. Håper noen der ute har gode tips! =)   

Også har jeg forresten kjøpt Heilt hekla av Erica Laurell, og har allerede begynt på både votter og det fine bilteppet. Liker boka kjempegodt så langt:) Nesten så jeg ser fram til kalde høstdager og innetid;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar