mandag 21. februar 2011

Heklet gulvteppe til små`n:)

Dette teppet er laget av fleecetepper,som ble klippet opp i remser (veeldig kjedelig, hvis jeg gjør dette igjen blir det et mindre prosjekt:P) og heklet med nål 8. Det gikk med 2,5-3 tepper til dette, kjøpte på tilbud på JYSK til 20,- stk:) Teppet er utrolig godt og mykt å stå på! :) Har festet antiskli under, mulig det må festes på nytt da jeg bare har "limt" det med tekstilmaling.. ehm.. Må kanskje sy da..? Isj,verken fingra mine eller jeg liker at jeg syr..:P



1 kommentar:

  1. Hei. Takk for kommentaren på bloggen min :)
    For eit flott teppe du har hekla her! God idé å bruke fleecetepper, det skal jammen eg òg gjere :) Veslejenta treng eit rosa og lilla til å matche puffen :)
    I puffen har eg brukt to billege dyner frå IKEA.
    Mvh, Kristin

    SvarSlett